一些歌曲推荐 :)

I Gave It All - Aquilo

>  I gave it all - Aquilo


被这首歌的迷幻,灵魂嗓音吸引了。

一长音句:“I gave it all ” 

一望无际的思恋,

一望无际的悲伤。


This glass it breaks, 

玻璃已碎

So delicate it shatters round my feet, 

脚边布满碎片

And my hands they bleed, 

双手渗血

A stain I’ll always remember, 

这瑕疵,我终将铭记

A stain that stays with me, 

这瑕疵,终将伴我一生

But this changes you, 

这却令你改变

Its harder now we’re breaking, 

境况愈艰,我们的关系正走向破灭

And I should know its never right for me to say, 

我该清楚的,这是我不该说的

That I wanted this, 

我所要的

I know I cant but I can still recall, 

我抑制不住地回忆

I gave it all, 

一切都是我造成的

Given up on luck my heads above the dust, 

运气被我耗尽,是我混沌

This love you broke, 

爱由你所毁

Come closer darling don’t forget to fake, 

靠近些,亲爱的,别忘了继续欺骗

A smile you had, 

你的笑

You tried so hard to fool yourself, 

你总自欺欺人

instead, 

不如说

You gave it all, 

是你造就了这一切

Given up on luck your heads above the dust, 

运气为你所耗,是你混沌

You gave it all, 

是你造就了这一切

I waited by the other side my friend, 

朋友啊,我仍在另一方等你

I’ve waited by the other side my friend, 

朋友啊,我仍在另一方等你

You’ll find it funny when you’re looking back some day, 

某日,你回头看,你会觉得这很可笑

You gave it all, 

是你造就了这一切

Given up on luck your heads above the dust, 

运气为你所耗,是你混沌

You gave it all, 

是你造就了这一切

I waited by the other side my friend. 

朋友啊,我仍在另一方等你





评论
热度(3)

© Stay音乐 | Powered by LOFTER