一些歌曲推荐 :)

Madilyn Paige - The Greatest -

>来自Madilyn Paige翻唱 Sia的 the greatest

面对生活的种种不幸也决不放弃。 


Uh-oh, running out of breath, but I
虽奔波劳累 喘不过气 但我..
Oh, I, I got stamina
但我仍容光焕发
Uh-oh, running now, I close my eyes
虽狂奔不止 但我闭上 双眼
Well, oh, I got stamina
纵情享受活力迸发
And uh-oh, I see another mountain to climb
远处虽有更高的山峰等待着我
But I, I got stamina
但我仍活力不减

And uh-oh, I need another love to be mine
我需一份归属于我的爱
Cause I, I got stamina
因为活力无限
Don't give up; I won't give up
我绝不放弃 绝不放弃
Don't give up, no no no
我绝不放弃
Don't give up; I won't give up
我绝不放弃 绝不放弃
Don't give up, no no no
我绝不放弃
I'm free to be the greatest, I'm alive
我纵情铸就最伟大的自我 我仍不卑不亢存活于世
I'm free to be the greatest here tonight, the greatest
今夜我纵情铸就最伟大的自我
The greatest, the greatest alive
存活于世 成就奇伟
The greatest, the greatest alive
存活于世 成就奇伟
Well, uh-oh, running out of breath, but I
虽奔波劳累 喘不过气 但我..
Oh, I, I got stamina
但我仍容光焕发
Uh-oh, running now, I close my eyes
虽狂奔不止 但我闭上 双眼
But, oh, I got stamina
纵情享受活力迸发
And oh yeah, running to the waves below
虽穿梭在层层波浪之中
But I, I got stamina
但我仍载着活力启航
And oh yeah, I'm running and I'm just enough
虽狂奔不止 至于千里
And uh-oh, I got stamina
但我仍活力永葆
Don't give up; I won't give up
我绝不放弃 绝不放弃
Don't give up, no no no
我绝不放弃
Don't give up; I won't give up
我绝不放弃 绝不放弃
Don't give up, no no no
我绝不放弃
I'm free to be the greatest, I'm alive
我纵情铸就最伟大的自我 我仍不卑不亢存活于世
I'm free to be the greatest here tonight, the greatest
今夜我纵情铸就最伟大的自我
The greatest, the greatest alive
存活于世 成就奇伟
The greatest, the greatest alive
存活于世 成就奇伟
Oh-oh, I got stamina
我仍充满活力
Oh-oh, I got stamina
我仍充满活力
Oh-oh, I got stamina
我仍充满活力
Oh-oh, I got stamina
我仍充满活力
Hey, I am the truth
嘿 我就是真理的化身
Hey, I am the wisdom of the fallen; I'm the youth
嘿 我是从无数跌倒中存留的智慧 拥有无限青春
Hey, I am the greatest; hey, this is the proof
嘿 我奇伟不凡 这就是证明我的考验
Hey, I work hard, pray hard, pay dues, hey
嘿 我梦 我追求 我付出
I transform with pressure; I'm hands-on with effort
在重重压力下逆转局面 用努力亲身经历
I fell twice before; my bounce back was special
再次跌倒 但咬牙站起铸就我的不凡
Letdowns will get you, and the critics will test you
失败将成就你 批评将考验你
But the strong will survive; another scar may bless you, ah
而终究强者会生存 一切伤疤将保佑你迈向巅峰
Don't give up (no no); I won't give up (no no)
我绝不放弃 绝不放弃
Don't give up, no no no (nah)
我绝不放弃
Don't give up; I won't give up
我绝不放弃 绝不放弃
Don't give up, no no no
我绝不放弃
I'm free to be the greatest, I'm alive
我纵情铸就最伟大的自我 我仍不卑不亢存活于世
I'm free to be the greatest here tonight, the greatest
今夜我纵情铸就最伟大的自我
The greatest, the greatest alive
存活于世 成就奇伟
(Don't give up, don't give up, don't give up, no no no)
我绝不放弃 绝不放弃
The greatest, the greatest alive
存活于世 成就奇伟
(Don't give up, don't give up, don't give up, no no no)
我绝不放弃 绝决不放弃
The greatest, the greatest alive
存活于世 成就奇伟


评论
热度(3)

© Stay音乐 | Powered by LOFTER